Geoblog.pl    globetrotter    Podróże    Wakacje 2009 Rosja Chiny Mongolia i dalej …    KL

KL

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Przed 5 byliśmy na miejscu. Wiedzieliśmy gdzie szukać hotelu i o 6 już byliśmy gotowi do spania lub zwiedzania. Okazało się że pokuj będzie dopiero o 12-tej . Postanowiliśmy pójść zdobyć bilety na wjazd do Patronas Tawer. O 6: 30 staliśmy w kolejce i nie byliśmy pierwszymi, ale wystarczyło, aby je dostać. Kasa otwiera się o 8:30 i już o 8:30 biletów dla nowo przychodzących nie było.(bilety są za darmo można brać kilka biletów i wybrać godzinę zwiedzania). Zwiedzanie zajmuje około 30 minut. Można wjechać tylko na 43 piętro gdzie jest most łączący dwie wieże. Na moście przebywa się około 10 minut. Wcześniej trzeba oglądnąć film propagandowy. Wieże a w zasadzie most można zwiedzać codziennie od 9 do 19-tej oprócz poniedziałków. W ramadanie od 9 do 17-tej. Byliśmy też w dwóch meczetach, które świadomie zostawiliśmy sobie na późniejsze zwiedzanie. Warto zobaczyć a zwłaszcza meczet narodowy. Można się dużo dowiedzieć na temat islamu. I tak upłynęły nam dwa dni w oczekiwaniu na wylot do Londynu.