Geoblog.pl    globetrotter    Podróże    Wakacje 2009 Rosja Chiny Mongolia i dalej …    Bangkok

Bangkok

Tajlandia, Bangkok

Jazda OK. 2 godziny i już w Bangkoku (3 klasa 20 bat). Drobne zamieszanie ze znalezieniem hotelu. W końcu się znalazł. Ceny nie takie niskie. Pokuj 2 osobowy w okolicy dworca 250 bat. Taniej tylko w chińskiej dzielnicy około 180-190 bat. Jesteśmy zbyt zmęczeni, aby jechać dalej. Na dwie noce można zapłacić więcej
Będąc w Bangkoku przez 2 dni zwiedziliśmy najważniejsze zabytki. Pałac królewski godny polecenia aczkolwiek drogi 350 bat. Kilka świątyń nic specjalnego. Widzieliśmy już ich tyle że wszystkie zaczynają wyglądać identycznie. Warto zobaczyć farmę węży (wstęp 200 bat), szczególnie rano kiedy jest pokaz pobierania jadu. Chińska dzielnica może i atrakcyjna dla tych, którzy nie byli wcześniej w Chinach. Reszta atrakcji podawana przez przewodniki to bary i nocne kluby. Może i to ciekawe, ale nie dla nas.
Postanowiliśmy jechać na południe. Na stacji widziałem kobietę z książką (przewodnikiem po Bangkoku) pod tytułem „9 dni w Bangkoku”. Zastanawiam się, co można robić przez 9 dni w tym mieście?